+48 58 552 83 70 Jesteśmy do Państwa dyspozycji!
Alexander gry planszowe i zabawki edukacyjne
Nowości

Nowości

Dekoder

Dekoder

Wyjątkowa gra logiczna, oparta na układaniu szyfrów na planszy w taki sposób, żeby powstały niepowtarzalne układy. Osiem cyfr i osiem kolorów – żaden nie może pojawić się więcej niż raz w rzędzie lub kolumnie na siatce planszy. Im sprawniej będziesz kodować, tym więcej zgarniesz punków i tym szybciej wykonasz zadanie. Czy uda Ci się złamać szyfr i zgarnąć laur zwycięstwa?

Zalety gry:

  • Przykuwająca uwagę szata graficzna
  • Wspaniała intelektualna zabawa
  • Drewniane elementy
  • Rozwój strategicznego myślenia

Zawartość opakowania

dwustronne kafelki - 32 szt., płócienny woreczek - 1 szt., klepsydra - 1 szt., pionki - 5 szt., plamsza - 1 szt., instrukcja

EAN
5906018024333
Nr ref.
2433
Wiek
7+
Liczba graczy
1-5
Wymiary opakowania
24,5/25,5/6
Wymiary opakowania zbiorczego
51/26/26
Waga
0,43
Waga opakowania zbiorczego
3,7
Jak grać
1
Podejmujemy decyzję, czy w grze wykorzystujemy w kafelkach stronę z cyframi, czy ze znakami.
2
Rozkładamy planszę. Na planszy znajdują się 2 pola. Wewnętrzne, na którym układamy kombinację z kafelek. Zewnętrzne, po którym poruszamy się pionkami o tyle pól ile punktów zdobędziemy.
3
Pionki ustawiamy na polu start. Mieszamy ręką kafelki znajdujące się w woreczku. Losujemy jeden z kafelków i układamy go w dowolnym rogu planszy.
4
Losujemy dodatkowe 5 kafelków i kładziemy w miejscu dostępnym dla wszystkich graczy.
5
Grę rozpoczyna najmłodszy z graczy, który musi dołożyć jeden z wyłożonych kafelków do znajdującego się na planszy tak, żeby w żadnym rzędzie ani w żadnej kolumnie nie powtórzy się wzór kolorystyczny ani cyfra. Co najmniej jeden bok położonego kafelka musi przylegać do kafelka już leżącego na planszy.
6
Po położeniu kafelka podliczamy punkty i przesuwamy nasz pionek na zewnętrznym polu o tyle pól ile punktów zdobyliśmy. Dobieramy też kolejny kafelek z worka do puli ogólnodostępnych kafelków, tak żeby zawsze było ich 5.
7
Kolejny gracz dokłada kafelek do znajdujących się na planszy.
8
Wygrywa gracz, którego pionek jako pierwszy dotrze do mety.