+48 58 552 83 70 Jesteśmy do Państwa dyspozycji!
Alexander – producent gier i zabawek edukacyjnych dla dzieci

Gdybyś Był…

Gdybyś Był…

 

Planszówka „Gdybyś był…” to świetna alternatywa dla osób spotykających się w rodzinnym lub przyjacielskim gronie. W trakcie gry możemy dowiedzieć się wiele o sobie i swoich bliskich, równocześnie zapewniając wszystkim świetną zabawę.

 

W rozgrywce nie potrzebujemy szczęścia ani specjalistycznej wiedzy. Trzeba jedynie ujawnić swój światopogląd. Uczestnicy zdobywają punkty typując trafnie kim, lub czym byliby współgracze w alternatywnym świecie.

 

Co zadecyduje o naszej odpowiedzi?
Skojarzenie z czyimś wyglądem, osobowością czy zainteresowaniami?
To zależy wyłącznie od naszej wyobraźni i subiektywnego spojrzenia!

Produkty
1542
gdybys-byl
Gdybyś Był...
1547
gdybys-byl
Gdybyś Był... Light
1968
gdybys-byl
Gdybyś Był... Travel
1546
gdybys-byl
Gdybyś Był... Mini
1575
gdybys-byl
Gdybyś Był... Junior
1578
gdybys-byl
Gdybyś Był... Junior - Mini
Jak grać
gdybys-byl
1
Rozkładamy na stole wszystkie elementy gry.
gdybys-byl
2
Każdy z graczy otrzymuje po pięć kart odpowiedzi (z numerami od 1 do 5) oraz po 3 żetony do obstawiania stopnia pewności przy wyborze odpowiedzi.
gdybys-byl
3
Gracz, który ma dzisiaj najmniejszą ochotę na zabawę wyciąga kartę z pytaniem.
gdybys-byl
4
Rozpoczynający gracz kręci strzałką i odczytuje na głos pytanie – dedykując je osobie, na którą wskazała zatrzymana wskazówka.
gdybys-byl
5
Wszyscy uczestnicy gry zastanawiają się, która wersja najlepiej pasuje do pytanego rywala. Wybierają żeton z cyfrą odpowiednią dla numeru odpowiedzi, którą typują i kładą ją na stole rewersem do góry, nie pokazując innym graczom. Również osoba, której dotyczy pytanie udziela odpowiedzi na swój własny temat.
gdybys-byl
6
Każdy z graczy oprócz osoby, której dotyczy pytanie obstawia także na ile jest pewien swojej odpowiedzi.
gdybys-byl
7
Wszyscy gracze jednocześnie odkrywają kartoniki z numerami odpowiedzi. Poprawna jest ta, która pojawia się najczęściej. Jeżeli większość graczy udzieli odpowiedzi innej niż osoba, które pytanie dotyczy, to oni mają rację. Czasem prawda o nas jest inna niż nam się wydaje.
gdybys-byl
8
Jeżeli odpowiedź okaże się trafna – gracz przesuwa się na planszy o tyle pół do przodu ile wskazuje punktacja ze znakiem plus. Jeżeli odpowiedź jest błędna cofa się na planszy o wartość ze znaczkiem minus, wskazaną na żetonie.
gdybys-byl
9
Sekwencję zdarzeń powtarza się w każdej rundzie. Wygrywa osoba, która pierwsza dotrze na metę.
Zobacz film o grze