+48 58 552 83 70 Jesteśmy do Państwa dyspozycji!
button-image
logo
Gry Rodzinno-Towarzyskie

Gry Rodzinno-Towarzyskie

Zobacz film o grze

Kombinator Kwadraty

Kombinator Kwadraty to wyjątkowa gra logiczna dla tych którzy lubią łamigłówki, planowanie i strategiczne myślenie oraz chcą się zmierzyć z innymi w tej gimnastyce umysłu. Na planszy znajduje się figura geometryczna zbudowana na planie kwadratu. Zadanie polega na uzupełnieniu jej mniejszymi figurami w różnym kształcie oraz wielu kolorach (każdy bok w innym) w ten sposób, aby kolejno dokładając elementy uzyskać największą powierzchnię w tym samym kolorze.

Zalety gry:

  • czytelny zasady
  • rozwija wyobraźnię przestrzenną
  • nauka poprzez zabawę
  • odpowiednie dla młodszych, jak i starszych graczy

Zawartość opakowania

plansza do gry, karty punktów (100 szt., w tym: karty z cyfrą „1” – 25 szt., karty z cyfrą „2” – 60 szt., karty z cyfrą „3” – 15 szt.)., figury powstałe na bazie kwadratu - 80 szt., instrukcja.

EAN
5906018022759
Nr ref.
2275
Wiek
7+
Liczba graczy
2-4
Wymiary opakowania
24,5/25,5/6
Jak grać
1
Przygotujcie planszę. Posegregujcie figury według kształtów, a następnie w grupach przemieszajcie je i rozdajcie losowo w taki sposób aby wszyscy gracze mieli tyle samo figur danego rodzaju.
2
Połóżcie żetony z punktami w odstępnym miejscu. Jeżeli chcecie grać na czas wyłóżcie klepsydrę lub przygotujcie aplikację Alexander Timer w telefonie.
3
Rozgrywka odbywa się zgodnie z ruchem wskazówek zegara. Każdy z graczy może w swojej kolejce dołożyć jeden element układanki. Musi to zrobić w ten sposób, aby kolor (lub kolory) figury, którą dokłada był zgodny z barwami figury, do której dopasowuje swój fragment układanki. Jeżeli nie ma pasującego elementu, traci kolejkę.
4
Gracz otrzymuje tyle punktów (w postaci żetonów), ile kolorowych pól udało mu się dopasować do znajdującej się na planszy układanki.
5
Ważne jest kilka zasad: dokładana figura zawsze musi dotykać chociaż jednym bokiem figurę znajdującą się już na planszy; wszystkie kolorowe elementy dotykając jakiegokolwiek już ułożonego klocka muszą być z nim zgodne kolorystycznie, dokładana figura nie może wyjść poza planszę.
6
Gra kończy się w momencie, gdy żaden z graczy nie ma już możliwości dołożenia żadnej figury. Zwycięzcą zostaje gracz z największą ilością zdobytych punktów.