+48 58 552 83 70 Jesteśmy do Państwa dyspozycji!
Alexander gry planszowe i zabawki edukacyjne
Nowości

Nowości

Kwaki Rozrabiaki

Kwaki Rozrabiaki

Przystępna a jednocześnie niebanalna gra nie tylko dla najmłodszych. Ruchy na planszy wykonywane są w oparciu o kolory i kształty wyrzucone przez kostki. Gracze sami decydują o wyborze drogi, oceniając która opcja jest dla nich bardziej opłacalna. Każda rozgrywka może odbywać się przy zupełnie innej konfiguracji planszy, o której ułożeniu decydują gracze. W zabawie wcielamy się w kaczuszki, które próbują odnaleźć drogę do mamy. Wygrywa ten, kto pierwszy dotrze do celu.

Zalety gry Kwaki Rozrabiaki:

– Autorska, niebanalna mechanika.

– Brak znajomości cyfr, czy umiejętności liczenia nie dyskwalifikuje gracza, ponieważ poruszamy się wedle wskazań wyrzucanych na kościach kolorów, bądź kształtów.

– Uczymy dziecko podejmowania decyzji. Mały gracz sam decyduje, którą z dwóch możliwości ruchu bardziej się mu opłaca wykonać.

– Plansza budowana z dowolnie łączonych modułów, dzięki czemu rozgrywka nigdy nie wygląda tak samo. Sami też decydujemy o jej długości, nie musimy bowiem stosować wszystkich elementów planszy.

– Sympatyczna i angażująca tematyka rozgrywki. Każdy malec zrozumie, jak ważne jest dotarcie bohatera gry do mamy.

– Świetna zabawa, pomiędzy podziałami wiekowymi. Rodzic też będzie się dobrze bawić grając z dzieckiem.

Zawartość opakowania

pionki - 5 szt., podstawki do pionków - 5 szt., duża kostka do gry - 2 szt., plansze do gry - 9 szt., instrukcja.

EAN
5906018024302
Nr ref.
2430
Wiek
4+
Liczba graczy
2-4
Wymiary opakowania
24,5/25,5/6
Wymiary opakowania zbiorczego
51/26/26
Waga
0,5
Waga opakowania zbiorczego
4,25
Jak grać
1
Budujemy planszę z modułów.
2
Wybieramy pionki w postaci kaczuszek. Pionek z kaczą mamą ustawiamy na końcu pola
3
Każdy z graczy kolejno rzuca obiema kostkami na raz. Sam decyduje, którym wskazaniem chce się posłużyć.
4
Gracz przesuwa pionek na najbliższe pole z wylosowanym kształtem lub kolorem (w zależności od jego preferencji).
5
Zasady rozgrywki zmieniają się kiedy gracz dotrze do przedostatniego modułu. O tej pory skazanie jednej wyrzuconej kostki wskazuje ruch pionka gracza. Wskazanie drugiej kostki decyduje o przesuwaniu się pionka z kaczą mamą. Pionek z mamą może poruszać się tylko wzdłuż ostatniego modułu, pomiędzy jeziorami. Wybór która kostka decyduje o ruchu którego z pionków należy do gracza.
6
Wygrywa ten gracz, którego kaczuszka pierwsza dotrze do mamy.