+48 58 552 83 70 Jesteśmy do Państwa dyspozycji!
logo

Moje na Górze

Moje na Górze

 

Co ma wielkie oczy? Strach? Wieloryb? Kot ze Shreka?

Rozwiązań jest milion, wszystko zależy od twojej wiedzy, pomysłowości i … refleksu! Dlaczego?

 

Odpowiadając, kładziesz swoją łapkę na stosie innych. Każda dobra odpowiedź, jakiej udzielisz, przesuwa Cię na górę stosu.

Każda odpowiedź rywala – spycha Cię w dół. Kto będzie na górze w tym huraganie pomysłów?

 

Sprawdź to na własnej… ŁAPCE!

Produkty
2743
DSC_0270 popr
gra rodzinna MOJE NA GÓRZE - JUNIOR
1982
DSC_0270 popr
Moje na Górze – Wersja Familijna
1983
DSC_0270 popr
Moje na Górze – Wersja Light
2744
DSC_0270 popr
Gra rodzinna MOJE NA GÓRZE - MINI
Jak grać
Wariant pierwszy (z wykorzystaniem aplikacji).
DSC_0270 popr
1
Rozłóż planszę i rekwizyty na stabilnej powierzchni. Ustaw pionki na polu start.
DSC_0270 popr
2
Każdy z graczy otrzymuje plastikową łapkę w kolorze swojego pionka.
DSC_0270 popr
3
Odkryj pierwszą z góry kartę z hasłami i połóż tak, żeby widzieli ją wszyscy gracze.
DSC_0270 popr
4
Rzuć kostką. Wylosowany kolor wskaże pytanie, na które muszą odpowiedzieć wszyscy uczestnicy zabawy.
DSC_0270 popr
5
Naciśnij ekran odmierzania czasu w aplikacji na smartfonie.
DSC_0270 popr
6
Wszyscy gracze odpowiadają na pytanie z karty, kładąc łapkę na podkładce. Odpowiedzi udziela ten kto ma aktualnie łapkę na górze. Udzielanie odpowiedzi nie podlega kolejności – odpowiada ten kto ma pomysł. Odpowiedzi udzielane są, aż zadzwoni dzwonek na aplikacji sygnalizujący upływ czasu.
DSC_0270 popr
7
Ten, kogo łapka jest w tym momencie na górze przesuwa pionek o jedno pole na planszy.
DSC_0270 popr
8
Wygrywa właściciel pionka, który jako pierwszy dotrze na metę.
Jak grać
Wariant drugi (bez prądu).
DSC_0270 popr
1
Rozłóż planszę i rekwizyty na stabilnej powierzchni. Ustaw pionki na polu start.
DSC_0270 popr
2
Każdy z graczy otrzymuje plastikową łapkę w kolorze swojego pionka.
DSC_0270 popr
3
Wyznacz gracza prowadzącego (funkcja tymczasowa i przechodnia zgodnie z ruchem wskazówek zegara).
DSC_0270 popr
4
Gracz prowadzący rozpoczyna rundę rzucając kolorową kostką.
DSC_0270 popr
5
Wyciąga kartę i czyta pytanie znajdujące się na polu w wylosowanym kolorze.
DSC_0270 popr
6
Uruchamia odmierzanie czasu odwracając klepsydrę.
DSC_0270 popr
7
Pozostali gracze odpowiadają na pytania kładąc swoją łapkę na podkładce.
DSC_0270 popr
8
Gracz prowadzący obserwuje klepsydrę i po przesypaniu się piasku mówi „STOP”.
DSC_0270 popr
9
Zawodnik, którego łapka będzie w tym momencie na górze stosu, przesuwa pionek o jedno pole na planszy.
DSC_0270 popr
10
Wygrywa właściciel pionka, który jako pierwszy dotrze na metę.
Zobacz film o grze