+48 58 552 83 70 Jesteśmy do Państwa dyspozycji!
Alexander – producent gier i zabawek edukacyjnych dla dzieci

Moje na Górze

Moje na Górze

 

Co ma wielkie oczy? Strach? Wieloryb? Kot ze Shreka?

Rozwiązań jest milion, wszystko zależy od twojej wiedzy, pomysłowości i … refleksu! Dlaczego?

 

Odpowiadając, kładziesz swoją łapkę na stosie innych. Każda dobra odpowiedź, jakiej udzielisz, przesuwa Cię na górę stosu.

Każda odpowiedź rywala – spycha Cię w dół. Kto będzie na górze w tym huraganie pomysłów?

 

Sprawdź to na własnej… ŁAPCE!

Produkty
1981
m-n-g-cover2
Moje na Górze – Wersja Exclusive
1982
m-n-g-cover2
Moje na Górze – Wersja Familijna
1985
m-n-g-cover2
Moje na Górze – Wersja Junior
1983
m-n-g-cover2
Moje na Górze – Wersja Light
2202
m-n-g-cover2
Zakupy w Galerii
1984
m-n-g-cover2
Moje na górze - Wersja Mini
1986
m-n-g-cover2
Moje na Górze Junior - Wersja Mini
Jak grać
Wariant pierwszy (z wykorzystaniem aplikacji).
m-n-g-cover2
1
Rozłóż planszę i rekwizyty na stabilnej powierzchni. Ustaw pionki na polu start.
m-n-g-cover2
2
Każdy z graczy otrzymuje plastikową łapkę w kolorze swojego pionka.
m-n-g-cover2
3
Odkryj pierwszą z góry kartę z hasłami i połóż tak, żeby widzieli ją wszyscy gracze.
m-n-g-cover2
4
Rzuć kostką. Wylosowany kolor wskaże pytanie, na które muszą odpowiedzieć wszyscy uczestnicy zabawy.
m-n-g-cover2
5
Naciśnij ekran odmierzania czasu w aplikacji na smartfonie.
m-n-g-cover2
6
Wszyscy gracze odpowiadają na pytanie z karty, kładąc łapkę na podkładce. Odpowiedzi udziela ten kto ma aktualnie łapkę na górze. Udzielanie odpowiedzi nie podlega kolejności – odpowiada ten kto ma pomysł. Odpowiedzi udzielane są, aż zadzwoni dzwonek na aplikacji sygnalizujący upływ czasu.
m-n-g-cover2
7
Ten, kogo łapka jest w tym momencie na górze przesuwa pionek o jedno pole na planszy.
m-n-g-cover2
8
Wygrywa właściciel pionka, który jako pierwszy dotrze na metę.
Jak grać
Wariant drugi (bez prądu).
m-n-g-cover2
1
Rozłóż planszę i rekwizyty na stabilnej powierzchni. Ustaw pionki na polu start.
m-n-g-cover2
2
Każdy z graczy otrzymuje plastikową łapkę w kolorze swojego pionka.
m-n-g-cover2
3
Wyznacz gracza prowadzącego (funkcja tymczasowa i przechodnia zgodnie z ruchem wskazówek zegara).
m-n-g-cover2
4
Gracz prowadzący rozpoczyna rundę rzucając kolorową kostką.
m-n-g-cover2
5
Wyciąga kartę i czyta pytanie znajdujące się na polu w wylosowanym kolorze.
m-n-g-cover2
6
Uruchamia odmierzanie czasu odwracając klepsydrę.
m-n-g-cover2
7
Pozostali gracze odpowiadają na pytania kładąc swoją łapkę na podkładce.
m-n-g-cover2
8
Gracz prowadzący obserwuje klepsydrę i po przesypaniu się piasku mówi „STOP”.
m-n-g-cover2
9
Zawodnik, którego łapka będzie w tym momencie na górze stosu, przesuwa pionek o jedno pole na planszy.
m-n-g-cover2
10
Wygrywa właściciel pionka, który jako pierwszy dotrze na metę.
Zobacz film o grze