+48 58 552 83 70 Jesteśmy do Państwa dyspozycji!
Alexander gry planszowe i zabawki edukacyjne
Nowości

Nowości

Programator

Programator

Tylko ty znasz swoją tajemnicę, nie możesz jej zdradzić nikomu! Do czasu… Poprowadź rozgrywkę tak, by zdobyć jak najwięcej punktów i zaskocz innych tym, co ukrywałeś przez całą grę. Zdobywaj punkty, wyprzedzaj rywali i udowodnij, że jesteś najlepszy. „Programator” to wymarzona gra logiczna dla zawodników uwielbiających dreszczyk emocji i kombinowanie!

Zalety gry:

  • Gra idealnie wpisuje się w trendy edukacyjne dzieci i młodzieży.
  • Duża regrywalność. Za każdym razem rozgrywka wygląda inaczej, ponieważ inne jest rozłożenie punktowanych pchełek i piramidek.
  • Gra rozbudowuje zdolności przewidywania. Ponieważ nie wiemy jakimi pionkami nasi rywale zdobywają punkty musimy bacznie przyglądać się ich ruchom. Trzeba przewidzieć czy zdobywając punkty dla siebie nie przybliżamy ich zbytnio do zwycięstwa.
  • Świetna rozrywka intelektualna.

Zawartość opakowania

plansza - 1 szt., tekturowe pionki postaci - 5 szt., podstawki do pionków - 5 szt., kolorowe pionki - 5 szt., tabliczka ruchu - 1 szt., żetony kolorów - 10 szt., żetony bazy - 5 szt., pchełki - łącznie 150 szt., (pchełki żółte (+1 punkt) - 100 szt., pchełki czerwone (-2 punkty) - 30 szt., piramidki (+5 punktów) - 20 szt.), instrukcja - 1 szt.

EAN
5906018024425
Nr ref.
2442
Wiek
6+
Liczba graczy
2-5
Wymiar opakowania
24,5/25,5/6
Wymiary opakowania zbiorczego
51/26/26
Jak grać
1
Rozkładamy na stole wszystkie elementy gry.
2
Każdy gracz losuje Żeton Kolorów, na którym znajdują się trzy barwy.
3
Barwy zawarte na żetonie wskazują jakie kolory pionków będą dla nas punktowane na końcu rozgrywki. Żeton Koloru jest tajemnicą dla rywali aż do końca rozgrywki.
4
Do każdego koloru przypisana jest jedna postać oraz pionek.
5
Każdy z graczy w swojej kolejce wykonuje ruch wszystkimi pionkami, a następnie odwzorowuje go na dużej planszy postaciami. Operacja ta pozwala jednocześnie zdobyć jak najwięcej punktów oraz utrudnić zadanie przeciwnikom. Przykładowo, chcąc ruszyć po planszy czerwoną postacią o dwa pola do przodu, stawiamy czerwony pionek na Tabliczce Ruchu, na polu pokazującym dwa pola do przodu. Następnie przesuwamy postać po planszy na wskazane pole i zbieramy punktowany element, który na nim leży - pchełkę lub piramidkę. Zebrany element odkładamy na bazę w kolorze postaci, która go zebrała. Wykorzystany ruch nie jest już dostępny dla pozostałych pionków w kolejce tego gracza.
6
Po wykonaniu ruchu wszystkimi pionkami, zdejmujemy je z Tablicy Ruchu. Kolejny gracz wykonuje ruchy wszystkimi pionkami.
7
W momencie gdy trzy Pionki Postaci dotrą do mety, wszyscy zawodnicy pokazują swoje Żetony Koloru i zliczają punkty znajdujące się w trzech bazach zgodnie z kolorami znajdującymi się na ich Żetonach Kolorów. Wygrywa gracz, który zdobył najwięcej punktów.
Zobacz film o grze