+48 58 552 83 70 Jesteśmy do Państwa dyspozycji!
Alexander gry planszowe i zabawki edukacyjne
Terapia

Terapia

Terapia – Tangram

Terapia – Tangram

Klasyczna gra logiczna. Zestaw zawiera 42 różnorodne, drewniane figury geometryczne, w dużych poręcznych rozmiarach. W zabawie dysponujemy instrukcją z 61 wzorami, prezentującymi jedynie konkury obrazka. Zadanie polega na ułożeniu odpowiedniego wzoru przy wykorzystaniu dowolnych siedmiu figur.

Drewnienie elementy o sporych rozmiarach zostały zaprojektowanie tak, aby ułatwić chwyt osobom starszym oraz po przebytych urazach, po udarach, czy w trakcie choroby Parkinsona.

Dzięki prostym zasadom, gra jest idealna do wspólnej zabawy młodszych dzieci ze swoimi dziadkami. Razem spędzony czas, doskonale wpłynie na relacje pomiędzy pokoleniami, a jednocześnie dostarczy potrzebnych zarówno najmłodszym jak i najstarszym ćwiczeń motoryki małej. Zabawa z Tangramem to także ogromna satysfakcja z samodzielnego rozwiązania łamigłówek.

Zalety gry:

  • Drewniane elementy
  • Czytelne zasady gry
  • Kilka wariantów, w zależności od ilości graczy
  • Wspomaga utrzymanie sprawności ruchowej i intelektualnej

Zawartość opakowania

duże trójkąty prostokątne - 12 szt., średnie trójkąty prostokątne - 6 szt., małe trójkąty prostokątne - 12 szt., kwadraty - 6 szt., równoległoboki - 6 szt., żetony - 60 szt., instrukcja.

EAN:
590601802378 7
Numer referencyjny:
2378
Wiek graczy:
4 - 107 lat
Liczba graczy:
1-6
Liczba elementów:
103
Wymiary opakowania:
30,5/24,5 /5
Waga opakowania:
0,27 kg
Wymiary opakowania zbiorczego:
42/39/27
Waga opakowania zbiorczego:
2,16 kg
Ilość w opakowaniu zbiorczym:
8
Jak grać
1
Każdy gracz bierze po jednym komplecie figur, tak aby miał wszystkie figury z jednego zestawu.
2
Na umówiony sygnał, gracze układają ze swoich figur pierwszą sylwetkę (wzór) z instrukcji. Ten kto pierwszy ułoży wybrany wzór woła STOP! Po sprawdzeniu poprawności ułożonego wzoru z instrukcją, gracz, który zawołał STOP! otrzymuje żeton.
3
Gra trwa do momentu, gdy jeden z graczy zdobędzie jako pierwszy 5 żetonów. Ten gracz zostaje zwycięzcą.